
AERODROM SARAJEVO (NI)JE PRIZNAO CERTIFIKATE UPOSLENIKA EOL PETROL/DELTA PETROL IZ DRUGE DRŽAVE!
NESPOSOBNOST DOVELA DO KAŠNJENJA AVIONA OD 2 SATA!
Anlizirajući dokumente primljene od uposlenika EOL PETROLA za oko mi je zapalo nekoliko dokumenata koji su izdati na imena uposlenika EOL PETROL (Odnosno podizvodjača Delta Petrol), i to Certfikati/Uvjerenja izdata u drugoj državi. (Centar za stručno osposobljavanje INA d.d.)
Ništa to ne bi bilo neobično, da nije istraženo i saznato su Međunarodni aerodrom Sarajevo i Međunarodni aerodrom Tuzla ovlaštena preduzeća koja imaju sopstvene „Školske centre za obuku radnika za opskrbu aviona gorivom“.

Presedan je u tome što se u posljednjih desetine godina obuka u BIH i za aerodrome u Bih upravo vršila u Školskim centrima za obuku naših aerodroma.
Zašto je upravo sada kada se saznalo da EOL PETROL posluje i renta zemljište za rezervoar bez Upotrebne, okolinske i vodne dozvole aerodrom Sarajevo (ne) priznaje certifikate iz druge države umjesto da obuku kadrova vrši u svom centru.
Višestruki gubitak leži i u činjenici da Aerodrom Sarajevo ne izvršivrši obuku nije oprihodovao istu, ali ujedno je pod „velom tajnosti“ (ni) je priznao certifikate/uvjerenja druge države.
Jel dozvoljeno? Vjerovatno jeste, ali…. zašto ne u NAŠEM CENTRU ZA OBUKU?
Hvala Selveru na dostavljenom certifikatu ( vidljivo da je bio lijep provod na obuci u Splitu, u susjednoj državi Hrvatskoj – kao da mi ne znamo obučiti kadar).Hvala i na ostalim dokumentima koje smo dobili od uposlenika EOL Petrola.
KATASTROFA: Wizzairov let kasnio iz Sarajeva 2h zbog EOL PETROLA.
I pored najava da je Eol petrol jedan od snabdjevača na Sarajevskom aerodromu pali su na prvom ispitu.
Za one koji ne znaju kašnjenje aviona u avijaciji je ravno ozbiljnoj prijetnji po odvijanje avio saobračaja na jednom aerodromu.
To se desilo juče 02.01.2024 godine gdje je osim kašnjenja od skoro 2h od strane Eol petrola, ozbiljno u pitanje je doveden i avio saobraćaj ostalih aviona, dovedena sigurnost snabdjevanja i pitanje i kontinuitet ispunjavanja obaveza aerodeoma spram avio kompanija i dobavljača Eol petrola koji nije ispunio najmanje 2 ključne obaveze koje se rigorozno kaznjavaju i to :
kašnjenje u točenju i neprisustvo uposlenika Eol petrola na aerodeomu.
Ovim činom je ozbiljno narušen integritet aerdoroma Sarajevo.
KO ĆE ODGOVARATI?
U prilogu satnica za let :
Poziv za tocenje je bio 13:35
Planirano polijetanje 13:45
Radnici Eola stigli u 14:40
Krenuli iz baze prema avionu 14:48
Pozicionirani za točenje 14:51
Krenuli od aviona prema bazi u 15:20
Avion poletio u 15:42
